All by myself

I morgen tidlig reiser min sønn og min mann på mini-ferie til Sørlandet uten meg. De skal være borte helt til onsdag. Jeg skal jobbe, derfor denne turen uten meg.

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre utenom arbeidstid de neste dagene. Hadde jeg hatt enda hatt litt lut, så kunne jeg gått for lut og kaldt vann i det minste. Hadde jeg kjent noen hunder så kunne jeg gått til hundene. Så da blir det vel heller til at jeg går åt skogen, da.

5 dager alene. Jelp!

Legg igjen en kommentar

