Forsoningsundikk

Vi er ikke så gode på krangling, jeg og mannen. Det vil si; vi gjør det ikke så ofte.
Og når vi er uenige om det, så finner vi ut av det ved KONSTRUKTIVE SAMTALER. Jah.

Men det er jo ingenting i veien for å være i forkant før en eventuell stormfylt krangel.
Før jeg viser frem mitt hemmelige våpen, så kan jeg bare nevne at vi er i overkant begeistret for Sauen Shaun. Vi bruker guttungen som alibi, og jubelen står rett og slett i taket når vi oppdager en ny dvd og kan ha Shaun-maraton.

Så jeg har altså gått til innkjøp av denne.
Planen er like genial som den er enkel.
La oss si at han en av oss har vært teite. La oss si at det blir en skikkelig krangel. La oss si at isfronten er til å ta og føle på.
Da skal JEG ta ansvar for situasjonen. For hvem kan være sint på en real gla’jente som danser Sauen Shaun-dansen ikledd denne før leggetid?

Undikken foran

…og bak

Legg igjen en kommentar

