Dommedag

Denne uken falt dommen i rettssaken om badet med fuktskader.
Jeg var saksøkt, og redd for at jeg skulle ende opp med å betale for en skade jeg verken hadde forårsaket eller kunne forutse.
Men jeg gjorde ikke det.
Jeg ble frifunnet, sa dommen. Betale egne saksomkostninger riktignok, men funnet fri for skyld.

Det første lyspunktet i denne lange, seige saken hvor først og fremst borettslaget har vært det verste å forholde seg til.
En lang Kafkasque-prosess gikk endelig min vei.
Om han som saksøkte meg vil ta saken videre med borettslaget så skal jeg heie på ham av hele mitt hjerte!

Nå kan jeg heller konsentrere meg om å blogge om VIKTIGE ting, som katten min, håret mitt og trekkspillet mitt.

2 thoughts on “Dommedag

Legg igjen en kommentar

