Grunner til å være gift

Guttungen er hos faren sin. Mannen min jobber i dag.

Om vi skal ta en oppsummering over hvordan jeg har klart meg:

Jeg har trent.
Vel og bra det, men jeg brukte 3 timer fra jeg dro på meg løpetightsen til jeg kom meg ut døra.
Og jeg aner virkelig ikke hva jeg brukte den tiden til.
Jo… jeg husker vagt at jeg bl.a. leste reklameaviser i sengen mens jeg drakk en espresso og spiste nøtteblanding, og håpet at mannen ikke skulle legge merke til nøtterester når han kryper til køys.
Også lå jeg visst på sofaen og surfet på nett en liten stund. Og jeg brettet litt tøy. Man kan gjøre litt av hvert i treningstøy, tydeligvis.

Etter trening har følgende skjedd:

  • 1 porsjon frossenblanding av noe pastagreier. Ikke godt engang. Hvorfor har vi sånn i fryseren?
  • 3 daimknuter
  • 160g Stratos med hvit sjokolade inni.
  • 3 episoder av «Unge mødre gifter seg» på web-tv. Uæææh! Hvordan havnet jeg borti det? Jo, det var etter at jeg hadde ramlet utpå med:
  • 2 episoder av Ullared.
  • Ukjent antall glass med brus

Jeg har på meg den styggeste ullgenseren jeg kunne oppdrive. Jeg har håret i en stygg knute. Jeg har sjokoladeflekker på kinn og på hender.

Dette viser nok en gang at jeg aldri, aldri kan bli skilt. Herregud.

 

Jeg har plassert min blogg i <a href=»http://bloggurat.net/kart/registrere/5794/kolbotn»>Kolbotn</a&gt; på <a href=»http://bloggurat.net/kart/»>norske bloggkart</a>!

Legg igjen en kommentar

