Svært nyttige treningstips™ 2.0

Flere gode tilbakemeldinger på mine første treningstips. Jeg lovte flere, og vi fortsetter med et raskt og effektivt tips.

Finn deg en mann.

  1. Ikke hvilken som helst, men en sånn som er minst 15 år eldre enn deg. Og veltrent. Selv gikk jeg for en 18 år eldre treningsfreak og kan ikke annet enn å anbefale. Det èr begrenset hvor mange måneder man kan ligge på sofaen, spise ostepop, og vinke hadet til han som er på vei til skogen eller Elixia.
  2. Bli med ham på joggetur. Det ér pinlig å bli jogget fra av en 18 år eldre mann. Det er ekstra pinlig når han – for å være grei – av og til kommer joggende tilbake til meg, jogger litt i ring rundt meg før han jogger videre opp bratte bakker. Gaaah!
  3. Legg igjen mobilen hjemme. Empirisk forskning viser at man jogger raskere dersom man ikke twitrer og instagrammer mens man er i fart. Jeg liker ihvertfall å tro at det er grunnen til at han jogger raskere. Noe nedenforstående bilde er et godt eksempel på. Instagrammet og twitret mens jeg hastet etter. Ja, det ER en mann i den andre av broen. Ja, det ER min mann.
  4. Dra på Elixia mens han er der. Du vil jo at han skal bli imponert, og du sørger selvfølgelig for å dra på litt ekstra hver gang han skulle slumpe til å se i din retning. (For min del er dette litt nytteløst, da han ikke trener med briller, og derfor heller ikke ser hvem som er der. Jeg tror han smiler prøvende til alle konturer som kan minne om meg.)

Sånn. Det var alt for i dag. Mer kommer senere.

Lykke til og god trening!

It’s easier to leave than to be left behind

5 thoughts on “Svært nyttige treningstips™ 2.0

Legg igjen en kommentar

